Архив на блога

неделя, 8 август 2010 г.

Тайни....

Честно казано,не е много лесно да пазиш тайни от приятелите си.Но просто понякога е адски трудно да им разкажеш нещо,ако знаеш,че няма да са съгласни с това нещо,даже напротив-ще са против.А на мен сега ми се налага да крия нещо и изобщо нямаше да ми е толкова трудно,ако въпросното момиче не задаваше толкова много въпроси.Всеки ден се налага да отговарям на кръстосания й разпит и да крия разни неща.Не вярвам,че е толкова тъпа и не се усеща,даже изобщо не е,пък и аз не съм кой знае каква актриса,но просто се налага.Родителите ми също не знаят,но с тях е по-лесно.Те не ме разпитват,защото дори не подозират  за това.А с нея....трябва да й кажа,но не знам кога.Може би следващият път,когато започне да ме разпитва,просто ще й кажа истината....независимо колко мрънкания ще трябва да понеса след това....

Няма коментари: