Архив на блога

четвъртък, 5 август 2010 г.

Глупавата вина...

Случвало ли ви се е да се чувствате виновни за нещо ? Ужасно е..говоря от личен опит!Не ми се случва често,обаче точно сега съм в това състояние!
То всеки може да е глупак от време на време,ама аз днес наистина прекалих с идиотизма си...държах се адски гадно с човек,който изобщо не го заслужаваше!И даже не знам защо го направих...може би,за да му отмъстя за всичко ? Не,не беше за това...и сега даже се опитвам сама да убедя себе си,че държанието ми беше такова,за да му покажа аз как съм се чувствала преди!
И какво му показах ?? НИЩО! Защото той сега си мисли,че съм се подиграла с него,а аз не целях това....и какво стана накрая ? Вместо да му покажа колко ми беше гадно на мен,въпреки че той го е осъзнал,аз прецаках него и отделно-не мога да стоя на едно място от нерви ! В момента ми иде да му отида на гости и да започна да се извинявам хиляди пъти,за да махна скапаното си чувство на вина!И изобщо не става дума за достойнство,защото държанието ми си беше шибано откъдето и да го погледнеш и нямам нищо против да зарежа глупавото си достойнство и да му кажа колко съжалявам...
Ама проблемът е,че той вече загърби своето,заради мен и едва ли би го направил пак,а самата мисъл,че дори няма да ми даде шанс да се извиня направо ме влудява....
И то хубаво е да съм искрена,ама понякога хич не го впрягам...За какво ми е тая глава,като когато трябва не я ползвам по предназначение ? Просто не мога да си обясня какво ми стана и за да не нараня себе си,реших че е много по-добре да наранявам другите...Браво на мен..сигурно заслужавам златен медал за глупостите си !!!

Няма коментари: